tisdag

idag var jag som sagt med tina nygren å wille.
det var mycket kul :)
självklart börjar jag och nygren med våra små tjafs x)
hahha , sen typ blev det att gå ut och ta cp kooooort. hahah
sen köra minicross :D fan va kul det är , och fan va ja äger på det!
hahahha .
men nu kommer jag ladda in lite bilder :)


 hahah nygren kollar lite lurigt på ossss.


 tina är lätt finast <3


    bilden är gosig <3


         wille sitter och petar på min kind, men ja klippte bort mig , såg förjävlig ut :d


      tina wille hannah !


hahha sköna typer det där







 Nygren :D


   Sen blev det att åka minicross :)

orkar inte ladda in mer bilder :d , men min dag har varit bra iaf.
just nu längtar jag damp mycket efter min tshirt! :D
den kommer nog imorgon , får hoppas på det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0