onsdag , eller är det torsdag?

nu sitter ja här , lyssnar på johan ! <<3<3<3<3<3<3
jag vill ha mycket , ALBUMET , min tshirt, skulle inte sitta fel att johan satt brevid mig NU (a <3
mja , skolan var bra.
moberg var sjuk det var mindre bra.
får hoppas på att han kommer imorgon!
snart ska jag göra läxa, matten märkte ja att ja glömde.
faaaaast ja kom på att den är klar (y) , fast ja fattar ingenting!
men jag ska ren skriva min berättelse isvenskan , och ren skriva boken om mig är klar med den stooolt (a
snart ska jag ta och koka mig nudlar :) haha .
sen ikväll blir det träning tror ja nog :d
annars vet ingen av oss hur uppvisningen blir imorgon! :)

imorgon borde det vara come on man får höra ! :D
eftersom emma-lee redan kommit ut !
kommer bli spännande :D ,
och om inte min tshirt kommer imorgon , då då då då blir jag sur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0