but now its killing me

åh , så gött väder det varit idag :D
har solat nästan hela dagen och ja , jag har faktiskt blivit brunare :D tack å lov!
imorgon blir det att sola mera ;)
liam var här förut , så det blev att leka lite med han :)
hahha min lilla gosegris är han!
annars har ja inte gjort värst mycket idag ,
nu sitter ja här och lyssnar på johan!
har inte så mycket att göra , går väll ut i solen snart igen.

hahah detta blogg inlägg blev ordet sol ganska ut tjatat tror jag !
nej , nu är ja flummiiiiiiiiiig
och jag längtar sjukt mycket till den 13 juni som kommer bli underbart ,
snälla snälla snälla kan inte dagarna gå liiiiite fortare:):)

JAG SAKNAR MIN TINA GRIBERG (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0