and looking back in time

då är man hemma från skolan då :)
och provet gick så jäääääävla dåligt , jag kommer att få göra om prov .
men ja svara iaf på allt , men ja tror mer änn hälften är fel.
men det blir säkert bra , eller inte.
men iaf , mamma kommer snart och då ska vi åka till stan.
måste verkligen köpa sommarkläder, ska försöka få mamma så att hon köper mycket kläder åt mig xd haha
jag är fattiiiiiiiiiiiiig, köpte upp nästan för alla mina pengar sist ja fick dom ;d
eller va säger du tina , hahaha :D
och just det , man tackar för munsåret tina :):):)<3 hhahahah.
nu ska jag lyssna på johan och byta klädeeeeeeer.
vi hörs senare ;)
pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0