<3

1.dig själv
2.dig själv som lyckligast
3.någon du aldrig vill förlora
4.den du alltid har roligt med
5.det du saknar
6.den som aldrig har svikit dig
7.den som du känt kortast tid men som ändå betyder allt
8.den du har mest oförglömliga minnen med
9.någon som betyder mycket
10.någon du aldrig trodde skulle behöva sakna
11.någon som alltid visar att hon/han älskar dig
12.dig själv för längesen
13.någon med samma humor
14.någon du aldrig kommer släppa
15.någon du litar på till 100 %
16.någon du alltid kommer bry dig om
17.den som du känt längst och som du aldrig kommer lämna

många som gjort den här på bdb , men ja kände att jag ville göra det på bloggen ;)
så nu lär det komma rätt så mycket bilder.


 

dig själv- vet att bilden är ful men orkade inte leta efter ngn annan.


dig själv som lyckligast- när jag var i mallorca!


någon du aldrig vill förlora-tina griberg<3


dom du alltid har roligt med- finns många mer som inte är med på bilden ( haha vet att bilden är typ , snyggast?)


det du saknar- den dagen alltså<3


den som aldrig har svikit dig- min älskade tremäning rasmus<3


den som du känt kortast tid men som ändå betyder allt- moberg såklart :) bästavän!<3

den du har mest oförglömliga minnen med- våra minnen är fan bäst ! <3



någon som betyder mycket- min älskade moster såklart ! ;)<3





någon du aldrig trodde skulle behöva sakna- Ingenaning :o


någon som alltid visar att hon/han älskar dig- sötaaaast bild <3


dig själv för längesen- hahahahahahahhaha snygga


någon med samma humor- <3

jag fortsätter mer senare, för nu ska jag göra mig ordning ska til stan med mamma
och köpa klart avslutnings kläder , ha det bra :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0