torsdag

Ingen skola för min del idag, hade lite feber när jag skulle sova
sen när mobil alarmet ringde imorse kände jag mig helt död
riktigt ont i halsen har jag :/
usch så jobbigt.
men imorgon ska jag till skolan , för ja saknar alla redan.
så just nu sitter jag och äter kakor och lyssnar på johan xd haha
jag vill ja ha maaaaaassa med sms, men jag har typ 3 st mobil nummer just nu xd
hahah , men det får fixas imorn när ja ska till skolan ;)
och idag måste pappa köpa en bluetooth adapter till mig ,
annars kommer ja inte kunna ladda in bilder eller föra över bilder till mobilen .
men han säger att han ska fixa det ändå, utan den dära adaptern.
jag skriver mer senare ,
ni får ja det bra så länge ;)
kram , från hannah

Kommentarer
Postat av: Mika

tack för din kommentar, fortsätt läs! :)

2009-06-04 @ 15:38:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0