tina griberg <3

dagen har varit mycket bra , vart med den bästa tjejen alltså
vi cyklade till lövnäs, också träffade vi moberg på vägen dit också :D
jag tycker det är kul när han säger statsskick hahahah och en till sak xd
men det säger jag inte här :)
när vi var framme på ica lövnäs så ställde jag ner min energidryck
så sa jag till tina , tänk så skulle jag göra såhära
så sparkar jag ner energidrycken så nästan allt åker ut.
jag är duktig minsann (y
hahahha det blev mycket skratt alltså!
sen när vi skulle cykla hem pratades det för det mesta om
att vi nog kommer bli våldtagna på vägen hem, flygande hajar och pim pim.
HAHHAHA , fick panik lite då och då.
dagen var mycket bra <3

jag gillar bilden (a <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0