sommarlov

jag är så jävla dum i huvudet, varför gav ja dig inte en kram ?

äntligen sommarlov och ja älskart !
tog däremot inga kort, jo typ 4 st på tina
hon var så himla söt :)<3<3
och jag frös benen av mig kan jag säga.
hahah sitter och skriver medans ja pratar med moberg :)
och snart ska ja till lillängen för att kolla när min
bror spelar elgitarr ;)
han är riktigt grym på det alltså !
tar väll antagligen kort då och filmar
jag längtar tills imorgon ihihihihihihihihihih <3


tina är så jävla sööööööööööööööööt <3

Kommentarer
Postat av: andrew johansson

du gav inte ens mej en kram ju !!!! :@ fast ddu är söt endå

2009-06-12 @ 19:15:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0