so let the dream begin!

förlåt att ja knappt bloggat idag , eller ja igår?
huh , haha
men man orkar inte datorn när det är så härligt väder ute.
så hela dagen i dag för det mesta har ja badat , sjukt skööönt
blir självklart att åka och bada imorgon också.
och ja har haft beslutsångest rätt länge nu,
rix fm festivalen med folk eller hemma och kolla på allsång på skansen
eftersom världens finasteeeeee ska va med!
men jag vill INTE missa johan , så det blir nog att vara hemma vid den tiden på tisdag.
jag är rätt nörd i johan hahah
men nu ska jag väll ta och lägga mig , om ja ens kan sova inatt
så jävla sjukt varmt!
dör fan snart här ,

jag vill att något roligt ska hända snart .
det känns som om man går och väntar på något roligt ?
det enda som är bra just nu är att det är sommar ,
och snart blir ja riktigt jävla galen , ja saknar johan
ja , jag saknar honom verkligen.
ingen bryr sig , och ingen förstår!
men jag är van.
skriver nog mer imorgon morgon eller ja imorgonkväll .....
ha det bra , puss


Kommentarer
Postat av: Miranda

Hej, om du så gärna vill se Johan kan du ju kolla på reprisen istället? ;) Eller be någon spela in, haha?

2009-06-28 @ 21:46:01
Postat av: hannah

svar till Miranda: hehe ja det vet jag, men det känns inte liksom lika att kolla på reprisen , men du rix fm festivalen var på onsdagen xd men ja har inge lust att gå på den ändå så xd

2009-06-28 @ 22:40:27
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0