on the run

fan va dålig ja är på att blogga
ska ta och bli bättre på det !
men idag har jag vart med tina , vi tryckte choklad och kolla på i taket lyser stjärnorna!
mysit som ALLTID då va :)
blir att va med henne imorgon också , och ja jag älskaaaaart <3
just nu sitter jag med toning i håret och lyssnar på johan
det ska bli mörkare, för håret va typ grått tycker ja.
men får hoppas att det blir bättre iaf .
förut iskolan hade vi typ 3 lektioner , sen gick vi och spela minigolf
jag var så jävla grym i början , ah dom första 3 banorna
men sen sket det sig.
så jag typ kastade iväg klubban och orkade inte mer.
hahahahha , ja är en mycket dålig förlorare.
ibland iaf :)

puss från hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0