om ja bara var modigare, kanske allt hade gått.

dom senaste två dagarna innan ja ska lägga mig
får jag ont i halsen, kan knappt andas och börjar hosta jätte mycket.
jag vet inte varför det blir så , ja kanske börjar bli sjuk .
nej tack , jag vill INTE bli sjuk!
och jag får inte bli sjuk.
om jag skulle bli sjuk när jag ska se johan , skiter jag fullständigt idet.
även om ja nu skulle få hög feber (inte för ja tror att ja får feber)
men ja ni fattar ,
nej snart ska ja försöka sova
så ja bloggar mera imorgon
godnatt ;)




har säkert laddat upp den här bilden föööör många gånger ,
men ja måste dock säga att jag tycker bilden är föööööööör
jävla charmig !  hahha det är något lite extra med bilden
så man typ smälter ;o
varje gång ja kollar på bilden så dör ja.
johan palm är kärlek <3


btw , inga av mina frågor kom med på chatten .
även om ja satt och spamma honom xd hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0