nytt inlägg från johan-palm.se

Nån som "vill ha" en affisch?

25 juni, 2009 - 10:27 - Ninath

Hej tjejer och killar,

Ledsen att jag inte har uppdaterat så mycket i veckan... Men gode Johan har jobbat på lite när det gäller att blogga. Bra Johan! Tack Johan!

Jag tänkte att vi ska göra något roligt för att väcka er ur sommardvalan! Vi kör en liten tävling live and direct här på hemsidan.

Priset är en supersnygg Johan Palm-affisch! Jag vet (!) att du vill ha den här på väggen därhemma...

För att vinna denna fina poster, berätta var du skulle sätta upp den någonstans. I ditt rum? Utedasset? I taket? I köket? Beskriv var affischen hamnar om du är den lycklige vinnaren...

Skriv direkt på "kommentarer" här på hemsidan så läser jag igenom och väljer en värdig vinnare... Jag stoppar med några skivor i vinstpaketet också...

LYCKA TILL!

/ninath


Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, jag skulle nog sätta upp affichen på min vägg brevid min andra affich på Johan :D Så fett fin är han <33

N håller jag tummarna på att jag vinner de här :D

Pussar från Elin<3

2009-06-26 @ 19:46:33
URL: http://anderssoonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0