nytt från johan-palm.se

Fira midsommar med Johan i P3!

17 juni, 2009 - 15:56 - Ninath

På fredag är det dags att dansa runt stången, käka sill och potäter, leka lekar och gotta sig i jordgubbar med grädde!

Johan väljer att fira några timmar av midsommarafton i en radiostudio, närmare bestämt i programmet "Hallå P3". Klockan 10:02 på fredag drar programmet igång och Johan kommer bland annat spela några favoritlåtar och svara på lyssnarfrågor - så var lite på hugget och hör av dig direkt in till studion - kanske får du prata med Johan live i P3 på självaste midsommarafton...

http://www.sr.se/sida/default.aspx?programID=3184

Sköna bilden nedan är från Karlskoganatta och det är Hannah som skickat in den till mig. Grym bild! Tack Hanna för ditt bidrag till hemsidan, det uppskattas verkligen. Hannah skriver att hon hade det helt fantastiskt på spelningen och att hon gäärna vill få en av sina bilder publicerade här på sidan... Å here we go...

Ha nu en UNDERBAR midsommarhelg... Ät gott, gör roliga saker och umgås med människor du tycker om. Det ska i alla fall jag göra!

/ninath



Jag känner mig riktigt glad :D
men det är ju tina som tagit bilden :)
fast vi tog ju exakt samma kort , men henns blev betydligt bättre på grund av att min kamera
tar alltid suddiga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0