fan fan fan fan

ingen förstår hur mycket han betyder för mig

det blir ingen motala :(:(
FAN OCKSÅ
jag vill ju träffa honom igen , jag vill vara så jävla lycklig som jag va.
men det kommer jag aldrig få uppleva igen , aldrig aldrig.
jag HOPPAS att det kommer fler turnedatum och att det är närmre änn motala.
åh , folk kan väll ändå hjälpa mig att hoppas ?
jag hoppades nog lite för mycket på att ja skulle få träffa honom igen i motala.
men det är bara att inse att jag bara kan ha tur typ en gång om året?
vafan , ja har alltid otur
jag förstår inte varför jag ska alltid ha det ?
jag vill träffa min älskade johan palm nu


Kommentarer
Postat av: m ~

dt händer nog , man ska aldrig sluta hoppas !

är dt du på bilden föressten ? :)

kram<3

2009-06-25 @ 12:03:12
URL: http://lixommilka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0