Chatten med Johan på MSN.se

Johan PalmGrymt störande förresten att radbrytningar inte fungerar som de ska på den här chatten.
 
Johan PalmHäpp! Nu var det slut på det roliga. Om ni ändå inte har fått nog av mig, kika då in på http://johan-palm.se Stor kram Johan Palm
 
SofieOm jag ser dig på stan får jag en kram då?
Johan PalmOm du har tur så får du flera!
 
Sophie&MariaKänner du att du sviker dina fans om du skaffar en flickvän??
Johan PalmKnappast!
 
lelle<33heeeej<33 hur ska din dröm tjej vara!?<333 du är bäst<33//ett enormt fan :D
Johan PalmHar inget direkt ideal, det begränsar bara. Men intelligens, humor och självförtroende är väl bra egenskaper.
 
ClaraVad tycker du om homo-/bi-sexualitet? Skulle du kunna ha en tjej som var bisexuell? Kramkran<3
Johan PalmInget fel alls med det, såklart! Ja, det skulle jag kunna tänka mig. Det vore nästan lite coolt faktiskt, hehe.
 
MalinOm du skulle gissa, hur många autografer tror du att du har skrivit sen du blev känd? (Räkna med dem du skrev under Idol)
Johan PalmSäkert fler än jag skrev innan jag blev känd.
 
MajkenOk. Avslöja nu Johan. Mellan tummen och pekfingret, hur många av dina fans har fått sig en puss eller mer? Och vart ställer man sig i kö för att få en själv? ;)
Johan PalmHar helt tappat räkningen! Köerna hittar du på samtliga turnéstopp. Annars kan du alltid starta en egen.
 
maltehej johan gillar du green day?
Johan PalmInte riktigt.
 
Juliasminkar du dej?
Johan Palm...nej!
 
amandaanvänder du kajal? <33
Johan PalmJa!
 
hannah och super EmmaHej, vi är två 15 åriga tjejer och vi undrar om du existerar i verkligheten oxå?? :D
Johan PalmNej! Jag är en påhittad sagofigur och då jag är en offentlig person och inte en riktig så är jag också allmän egendom.
 
NettanHej Johan! Kommer du hamna i himlen eller helvetet?
Johan PalmKanske!
 
LlamaPalmOm du hade fått ställa en fråga till dig själv, vad hade det då varit?
Johan PalmJag skulle fråga mig själv: "Om jag hade fått ställa en fråga till mig själv, vad hade det då varit?" Sedan skulle jag besvara frågan.
 
JohanOm jag utmanar dig i guitar hero Tror du att du kommer vinna då? :)
Johan PalmJa!
 
HenkeKommer du bli lika stor som Beatles ?
Johan PalmKnappast.
 
MelinaJLjunghar du hört Jonas brothers?
Johan PalmKlart! "I'm burnin' up, burnin' up for you BÄÄÄJ-BÄÄÄJ!!"
 
MalinVilka olika stilar har du haft? Har du varit tex. punkare?
Johan PalmJag har aldrig haft nån specifik stil på det sättet, men lite punkare är det klart att man har i sig.
 
mimmiHej. Jag har en kompis som är väldigt, väldigt lik dig. Och det är inte bara jag som tycker det utan nästan alla. Därför kom jag på tanken att undra om du någonsin skulle kunna tänka dig att ha en dubbelgångare som agerar Johan Palm nån gång när du inte orkar med?
Johan PalmBra idé! Kan din kompis ta över chatten tror du? Jag vill sova.
 
Lydiajohan, om ett fan ber om en puss. Vad säger du då?
Johan PalmDet beror förstås på vem som frågar.
 
christofferär det kul att vara kändis?
Johan PalmSjälvklart!
 
göstagår du i skolan just nu eller avstår du nu också som under idol?
Johan PalmTja! Jag börjar plugga igen efter sommaren.
 
Johannesspelar du guitar hero?
Johan PalmO ja! Spelar just nu Guitar Hero Metallica. Riktigt kul!
 
EbbaHej! Johan du är ett stort fans från idol och jag tycker du är jätte bra på att sjunga. Jag undrar vad du älskar mest av allt? :)
Johan PalmÄr jag ett stort fans från Idol? Där ser man. Just nu älskar jag livet rätt mycket.
 
LisaHej Johan! Jag tycker du ser så lång ut på alla kort och sånt, men hur lång är du egentligen? :)
Johan PalmVet inte exakt. Folk brukar i alla fall tycka jag är längre i verkligheten än vad jag ser ut att vara.
 
MelindaHej Johan! Har en fråga som jag bara tyckte kunde vara lite kul att få svar på... Skulle du kunna vara ihop med en tjej som du tyckte hade kass musiksmak? ;) Kram
Johan PalmVet inte. Hurså? Har du kass musiksmak? :)
 
FridaVad Tycker du om någon skulle tatuera ditt namn typ i nacken?
Johan PalmDet vore riktigt coolt!
 
hej hej hemskt mycket hejHur länge tror du din karriär kommer hålla?
Johan PalmDet beror på hur länge jag lever.
 
Sonia TibblinHejsan :D<3 vad tycker du om Håkan Hellström? ^^<33
Johan PalmHan är riktigt bra! Vore kul att träffa honom någon gång.
 
RebeccaTja Johan! Jag bara undrar om det är tröttsamt att åka så långt för varje spelning du ska göra? Beccaa
Johan PalmNejdå! I turnébussen finns det sköna säten, en tv med dvd-spelare, eluttag för dator med mobilt bredband och gott sällskap, så så värst tröttsamt är det inte.
 
JörgenDu ser alltid så snygg och fräsch ut, vad är ditt hemliga knep? Tack så mycket <3
Johan PalmTack! Jag vet inte. Jag brukar duscha.
 
bellaHey! var ska du turnera i sommar? ;)
Johan PalmTjena! Jag åker runt till många städer i Sverige. Kolla johan-palm.se för turnéschema!
 
FridaHur är det typ i skolan är det också skrikande fans där? Nu har du i och för sig inte varit i skolan på länge men var tror du kommer hända när du börjar skolan efter sommaren? ;D
Johan PalmHej! Det kommer nog inte hända så mycket. Jag ska plugga på distans.

msn.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0