<3

jag är så himla kär i dig
och nu är det försent
förlåt att jag inte vågade visa dig hur mycket jag gillade dig
för åh det gör jag verkligen.
men som sagt allt är försent nu ,
och jag kommer nog aldrig få träffa dig igen.
vet att du inte läser det hära, du vet säkert inte ens att ja har blogg osv.
men jag ville bara skriva av mig lite.
jag blir inte lätt kär , men med dig blev ja kär så jävla snabbt
vet att vi nästan aldrig pratade , och det ångrar jag verkligen jätte mycket!
men dom gångerna jag pratade med dig var ja så jävla glad.
men det visade ja säkert inte heller , för jag är så jävla dum i huvudet!

Kommentarer
Postat av: Beckis

Fint inlägg :) är också helt galen i Johan! Man kan inte få nog av denne pojk!

2009-06-15 @ 21:23:31
URL: http://rebeccainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0