oh johan palm

nu har jag skrivit klart brevet till johan ,
ja , man får väll hoppas på att han ser vad jag har skrivit ,
och att han skriver tillbaka :)
skulle ju var otroligt roligt!
jag tror jag skickar iväg brevet imorgon,
och vi kanske ska till västkusten nästa helg,
att vi åker dit på fredagen, men johan är på västkusten på TORSDAGEN!
men mamma jobbar då , så då kan vi inte åka på torsdagen.
äsch , jag ska försöka fixa så vi kan åka ändå -.-
fast det är ju inte säkert änn om det blir västkusten.
men om det blir , då åker jag fan inte dagen efter johan har vart där?
JAG MÅSTE TRÄFFA HAN IGEN , så är det !

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Tack vad söt du är!

Allt bra med dig?

Puss

2009-07-10 @ 17:30:54
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0