nytt blogginlägg av johan

Tack Skara, Hunnebostrand och Rättvik!

20 juli 2009, kl 21:42 Skrivet av Johan Palm Anmäl  ! 

Förra veckan besökte jag inte bara ovanstående städer - jag gigade i dem också! I vanlig ordning har det varit skitkul.

På hotellet i Skara bodde jag på rum nummer 217 - något  som enligt Henrik hade varit jävligt läskigt om jag hade läst The Shining. Som tur är har jag inte gjort det. Ska nog ta och göra det snart och se om jag blir retroaktivt rädd.

I Hunnebostrand spelade vi på en klassisk blå folkparkscen vid ett fint gräsområde med höga kullar och låga dalar. Dessutom hade en piratflagga hissats upp i någon flaggstång. Crazy crazy.

Rättvik bjöd på en extraordinärt vacker utsikt vid kusten. Själva spelningen ägde rum i ett gemytligt tält och det blev ett jäkla ös både på och framför scen. Det var dessutom skitvarmt och samtliga bandmedlemmar svettades mer än killen i den där deodorantreklamen.

Jag har bara tagit en bild under dessa dagar och istället för de vackra miljöerna valde jag att fota det minst intressanta av det jag beskrivit i det här inlägget.

Här får ni - en spännande bild på nyckeln och dörren till rum 217:

217 x 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0