im in love

Sådär , nu vet jag va ja ska ha på mig för kläder iaf :)
det blir säkert bra , duger iaf!
jag åker ungefär vid 14.00 imorgon , är väll framme 17.00
eller något då.
vet dock inte när festivalen börjar , 18.00 ?
fast johan spelar väll någon gång runt 20.00-21.00
så det blir mycket bra :D
ska bli så jävla kul att träffa dom igen ,
jag kommer säkert hem sent imorgon , så bilderna från imorgon
får ni nog se på lördag!
får hoppas att kamerorna inte laggar sönder igen , för i slutet av dagen sist
ja träffa johan , kunde ja fan nästan inte ta kort med dom.
var nog att det regnade , och att det kom in vatten i kameran eller något
inte bra , men jag får hoppas som sagt att kamerorna funkar!
jag hatar verkligen att åka bil , också nu är det typ 2-3 timmars bilfärd!
orka , alltså :d hehe
men jag står verkligen ut med det , för när vi är framme får jag ju träffa
johan och henrik <3
men jag hinner säkert blogga innan ja åker imorgon :)
annars om ja inte gör det , så får ni ha en SUPER bra fredag.
det tänker jag och sofia iaf ha :D

puss på er / hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0