HANNAH ÄLSKAR SIN JOHAN SÅ JÄVLA MYCKET<3


den som tar mina bilder , dödar jag eller nått!

ÄR INTE BILDEN SÅ JÄVLA SNYGGG ?

gud , dagen har varit så jävla underbar!
johan och hela bandet , åh fyan va underbara.
innan ja å sofia kom till festivalen , mötte vi på henrik :)
mkt trevligt , vi frågade han vart stället var och sånt!
fick så jävla mycket ögonkontakt med johan i dag , shit alltså.
han sjöng mot mig några gånger , ja då var man att den lyckligaste i världen kändes det som.
jag är så himla trött just nu , så ja orkar inte berätta mer och ladda upp bilder.
har nämligen gjort det på bdb , men ja laddar upp bilderna på bloggen imorgon
för ja , jag är aaaaaaaaaaas trött
godnatt på er , puss <3

HANNAH HJÄRTA JOHAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0