:)

ÄNTLIGEN , funkar internet igen :D
det slutade fungera vid ungefär klockan 15.00 igår.
det var så på hela området där jag bor.
så nu blev jag glad igen , haha.

igår skulle jag ut och kolla posten.
så ser jag att ett brev ligger där , så jag börjar typ stå och hoppa
och blir jätte glad , men så visar det sig att brevet inte var till mig.
ATTANS , jag trodde jag hade fått svar av johan!
haha , får hoppas att jag får det .
men det tror jag nog inte , hannah har alltid otur nämligen.
också var jag med tina en stund igår också :)
vi cyklade , och sen hoppa vi lite på min studsmatta.
som pappa köpte av en kompis igår , hihi .
nu har jag OCKSÅ en studsmatta.
jag tycker att alla har det nu förtiden xd haha.

imorgon fyller världens bästa moster 18 år :D:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0