;)

tjena tjena , tänkte att jag skulle blogga lite hehe.
shit va tiden går fort , klockan är redan 00:03
fan va allt går fort , känns som klockan typ är 21.00 eller något likande ?;o
jaja , så blir det väll när man vaknar så sent.
idag ska jag iaf ställa alarmet på mobilen så jag vaknar lite tidigare haha
blir att va med tina , vi ska väll vara inne och mysa med godis eller något liknande :)
eftersom vädret vägrar att vara bra , utan det ska bara regna regna och regna lite mera!
länge sen jag var med tina nu tycker ja ,
så det ska bli massa kul :)
på onsdag drar jag och sofia till stan och köper kläder och sånt dära
till kreta , åh det börjar närma sig nu som sagt den 25 augusti bär det av till
kreta platanias , har varit där förut och det är verkligen underbart där.
är nog för att det finns många många fina palmer där (a <3 haha
åh just det, jag fick världens bästa idé till johans blogg ;D
men jag säger det tyvärr inte här , vill inte att någon ska sno min idé tyvärr.
och jag skrev det till henrik , som ska framföra det till johan (y)
hahah rätt nice iaf johan tänker göra det jag kom på .
hohoho , hannah är ganska så smart ibland om ja får säga det själv.
nej , nu blir det nog inget mer bloggande idag för mig.
och texten blev väldigt lång , många applåder till den som läste .

puss / hannah



snyggaste pojkarna , åh ja <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Yaay jag läste den xD

Men nu vill jag se din idé till han blogg! ;D

2009-07-07 @ 21:52:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0