Dont carry the world upon your shoulders

tjena folket
idag var jag som sagt med tina ,
vi gjorde inte så mycket faktiskt , spela kort ,datorn
sen hem till henne , och mera dator :D haha
senare på kvällen åkte vi till anton och patrik.
vi körde eyetoy och singstar.
hahahah svettigt blev det iaf ,
eyetoy är fan för 3-åringar också , och vi typ dog för vi var så slut -.-
hahhahaha , mycket kul var det iaf.
typ dog av skratt ,
när vi sjöng singstar tappade jag rösten till slut , och låt som om jag var i målbrottet , hahahaha
imorgon blir det stan med sofia, köpa kläder och sånt till kreta!
shit , inte så jätte långt kvar tycker ja
25 augusti drar vi ju iväg.
eller ja , rätt så långt är det .
men men .
nu sitter jag och lyssnar på johan från allsång när han sjöng hey jude.
shit va bra han sjöng den , gud ja kan verkligen inte sluta lyssna.
johans röst , åh fyfan .
hela han är så jävla bäst .
idag ska jag dock lägga mig lite tidigare tycker ja , lägger mig för sent om kvällarna.
HAHAHAH , jag blev åksjuk förut när tina skjutsa mig på cykeln -.-
jahapp så kan det ju gå ,

puss / hannah



Hey jude, dont make it bad.
Take a sad song and make it better.
Remember to let her into your heart,
Then you can start to make it better.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0