dagenvarmycketbra

tjenaaaa
dagen har typ vart bäst ,
jag och tina spelade väll kort först.
sen så kollade vi på beck sista vittnet , det var as bra :D
och senare kolla vi på the ring med min bror och rasmus :)
hahahha , jag var lite övertrött tror jag.
och jag och tina låg och gjorde pruttljud med händerna hahha ,
vi har liv , vi veeeeeeeet :)
Imorgon blir det tina , nygren , patrik och anton :)
mycket kul ,
sen på kvällen sover tina här :D
massa mys , blir att hyra film och köpa godis .
tjejen är bäst , finns ingen bättre änn henne , så att ni vet <3
jag ska tvinga tina att ta med sig sin kamera imorgon.
så det kommer nog kort ,
puss på dagen jag älskar dig mest tina griberg<3

jag har gått och varit så jävla spänd idag ,
jag hoppas att du hittar honom i morn alexandra :D:D
då döööör jag, för jag vill prata med min favorit kille i telefon<3

Kommentarer
Postat av: Tiiiiina

Bääääst!

älskar dig med sötnos, vi kommer ha kul imorgon! <33

2009-07-30 @ 23:19:16
Postat av: tina

det kunde inte bli mysigare än vad vi 4 hade (A), fast jag skojjjjja, de kan de näääästan (A) heheheh :P <3 du fattade nog vad jag menade xd

vi kommer ha bäst idag sötnos <3

2009-07-31 @ 10:53:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0