bombs bombs away

förlåt att jag inte har varit så uppdaterad på sistonde.
men inget kul har hänt i mitt liv på senare dar , haha .
men imorgon får jag nog träffa tina igen , ÄNTLIGEN :)
också på fredag blir det , tina , patrik och anton (L)
mycket trevligt.
lördag blir det tina , jaaaa vi hittar väll på något trevligt ;)
eller hur tina ? <3
på kvällen hyr vi nog film och köper godis <3
söndag blir det nog också tina ,
för jag har bokat upp henne hela helgen , så går det när hon är min! (a)<3
och jag har bestämt att jag ska sno tinas kameror så det blir mycket kort!
dags för nya kort tycker ja :D haha .
min kamera är ju trasig -.-
blir snart ny!
nu ska jag duscha , eller så duschar jag efter so you think you can dance.
har inte varit så insatt av det , men såg förra gången.
så nu vill ja se det igen :)
palmi och dans är mitt liv , så xd haha
för tina tyckte det var bäst att jag duschar ikväll, istället för imorgon.
jag är dryg enligt henne -.-
okej , jag är dryg haha .
sådär nu vet ni va som händer några dagar framöver :)
skriver mer imorgon :)
puss på er mina fantastiska läsare <3
om jag nu har några ? ;o
bevisa det och kommentera då förfasen :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja e har du ju somm ja

2009-07-29 @ 22:28:54
Postat av: Hampus

jag läser(a)<3

2009-07-30 @ 17:43:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0