16 december

Hej bloggen.
idag blev det skola, blev att spela spel och typ inte göra någonting.
det var typ julmat i skolan, fyfan va äckligt säger jag bara.
också var jag förbannat hungrig så jag åt det jag tog endå.
nu är det inga skoldagar kvar!! :D imorgon är det boll och dans dag.
och på fredag avslutning. :)
det ser ut som att det kommer att bli en vit jul trotts allt, eller va säger ni ?
fan så mysigt alltså, snö måste det ju va på jul.
och på julafton får jag ju en laptop, och det menas att jag kommer blogga
hur mycket mer som helst och mer bilder blir det i inläggen!
det är ju svin bra alltså. jag är jätte nyfiken på vilken dator jag kommer få! :)
men jag litar på pappa, han köper alltid bra grejer till mig ♥

jag saknar mina favorit pojkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0