;)

Tjena :)
idag cyklade vårat arbetslag till kilene.
vi skulle sammarbeta med sin klass typ på fem olika stationer.
det var ganska kul faktiskt :)
det enda var att jag hade as ont i huvudet som typ alltid.
men det blev lite bättre efter dagen , för jag har ju bäst klass
som gör så man mår extra mycket bättre!
emil sa något ganska ja knepigt
förut när det var en station man skulle gissa låtar.
så kom teddybjörnen fredriksson haha ,
emil bara , han som sjunger heter fredrik
det var han som tog självmord kanske.
HAHAHAHAHAHHA , han var typ helt seriös.
ingen fatta någonting , men men .
imorgon börjar vi 10 :)
göööött .
sen lite senare skulle det bli brännboll ,
sen ska alla i klassen simma .
men inte jag (A)
jag vill ju inte bli sjuk när jag ska åka till kreta på tisdag ?
haha

på fredag ska vi till mariebergsskogen med arbetslaget.
orka -.- , det räcker med kilene tycker jag.
på söndag börjar jag antagligen packa.
sen skola på måndag , sen hem och packa.
och på tisdag åker vi till stockholm
sen flyger vi till kreta :D
fett gött kommer det bli ,
och jag och sofia ska ha BÄST! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0