kreta ar bast

hejhejhejhej ,
jag har saknat att skriva har pa bloggen.
jag saknar tina mest utav allttttttttttt.
jag ska krama sonder henne nar jag kommer hem :)
flygresan gick mycket bra ,
vi fick platser langst bak i flygplanet , haha .
jag och sofia satt brevid varandra vid ett fonster.
det var mysigt :D
flyg maten smaka bajs som vanligt , haha
det har varit 30 grader bada dagarna :)
har stekt och badat som fasen
havet ar bast.
jag flog fan flera meter forut i en vag
min bikini typ flog av , pinsamt varre
det var rott flagg, men jag ville bada anda.
och jag ar sur pa den har datorn,
msn funkar inte.
efter vi har suttit har sa ska vi nog ga ut och ata :)
men nu har jagfaktiskt inte sa mkt att skriva,
jag ar lite stressad , ja tror tiden gar ut snart,
men nu vet ni att jag har det hur bra som helst iaf :D

jag kommer hem pa onsdag , men ar i skolan pa torsdag :)

ha det bra pussssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0