happy birthday to meeeeeee

tjeeeena
vaknade av att familjen sjöng för mig xd
jag var väldigt trött , haha
fick 1000 kr av dom!
och sen fick jag mer pengar av släkt,
så jag har 2100 kr :)
fast jag har redan köpt för 224 kr
haha , beställde den här jävligt snygga tshirt till tina!
scccch , säg inget till henne ;) hahah
men jag får ju en mycket snygg tshirt tillbaka jag också (A)
sååånt gillar vi :)
men iaf , jag beställer nog en digitalkamera idag från nätet :)
jag och pappa ska kolla runt!
och om vi inte beställer ikväll ,
måste ja tjata på han att vi åker till stan och köper en imorgon :)
hehe ,

jag och sofia pratade väldigt mycket om kreta idag!
och det är bara 2 veckor kvar , eller ja 2 veckor och 1 dag :D
så jävla bäst kommer det bli ,
1 vecka utomlands , jag älskart (A)



denna snygga tshirt kommer tina få av mig (A)


och jag , kommer få den här snyggaaaaaa :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0