hannah nattbloggar!

jag har sagt det för någon vecka sen
och jag säger det igen.
jag längtar sjukt mycket tills dansen börjar!
åh , det är verkligen mitt liv.
varje gång jag mår dåligt ,
och typ ska på en dansträning.
när jag dansar mår jag så jävla bra.
dansen börjar den dagen jag kommer hem från kreta.
får hoppas att jag orkar åka och dansa då .
men det kommer jag lätt göra , eftersom jag har saknat det as mycket!

jaja , jag får väll snart gå och lägga mig.
får snart tänka på att börja gå och lägga mig tidigare.
eftersom skolan börjar snart -.-
men jag kan fan inte sova längre ,
tar hur lång tid för mig att somna.
åh vilken rolig blogg jag har ,
åh va intressanta grejjer jag skriver!
men jag kan skylla på att jag är övertrött? eller något ....
eftersom klockan är hmmm , ja va är den?
ähh , det var nog inte så sent.
skriver mer imorgon .. om jag inte nu bloggar mer senare?

/ h a n n a h




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0