:)



KOLLA WILLE FYFAN VA SÖÖÖT :D:D

men iaf , idag var jag med nygren tina och wille.
ja nygren är inte med på kortet , men han är fotoooografen haha .
vi hade kul :)
vi gjorde inte speciellt mycket men,
var hos mig och hoppa studsmatta.
sen skulle wille hem och färga håret ;)
så vi stack hem till tina för hon skulle äta.
sen blev det hem till mig spela kort , och busade med min tremäning liam
som jag tror nygren blev lite trött på , hahahhaha .
han blev iaf lite rädd för honom xd
och ja , senare åkte tina och nygren hem.
och precis då satte jag mig vid datorn
och fick en chock , haha palmi svarade mig :)
men det har ni redan hört .
men jag är fortfarande så jävla hyyyyper över det!
imorgon blir det tina , mahahah älskar henne <3
och vi ska nog baka och lite sånt som vi brukar göra!
haha , nej nu ska jag nog hoppa in i duschen.
sen ska jag lägga mig i min sköna säng och lyssna på johan!

jag fyller år om en veckaaaaa! ;)


/ h a n n a h



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0