Canon ixus 100 IS


Den kameran är beställd nu :)
stod dock att det bara var 2 styckna kvar.
så hoppas att kameran kommer innan jag åker till kreta,
annars får jag väll ta den röda!
ville dock helst ha den silvriga , men dom fanns inte i lager jaja .
bara jag får en bra kamera liksom :)


och min och tinas johan palm tshirtar
är nu levererade , äntligen liksom!
vi får hoppas på att dom kommer redan imorgon :)

för övrigt har jag mycket ont i halsen.
och börjar bli förkyld :/
fan alltså , jag vill inte bli sjuk nu!

Kommentarer
Postat av: Isabell (hh'

När är det du åker till kreta ? Inte så kul att vara sjuk då ju..

Puss.

2009-08-14 @ 19:37:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0