6 augusti

okej , nygren skulle duscha först!
så då får man väll ta och vänta på han då.
men iaf , jag låg och tänkte igår.
och jag insåg verkligen hur mycket jag saknar dansen.
jag vill dansa dansa dansa.
det är mitt liv
jag har dansat i 8-9 år
och det är något jag aldrig tänker sluta  med ,
verkligen inte!
jag dansar showdance och streetdance.
och jag verkligen älskar det ,
och det har ju varit uppehåll nu hela sommaren.
så jag känner mig rätt otränad och vill börja dansa nu.
men jag tror det börjar i september?
och jag kollade nu , och det börjar 2 september.
den dagen jag kommer hem från kreta
attans , och streeten börjar dagen efter!
pepp som fan på att börja dansa som sagt ,
och iår måste jag verkligen utvecklas mer i dansen.

och jag är inte avundsjuka på alla som är i nyköping idag ,
åh nej verkligen inte .
ALLA ÄR DÄR? :O
jag vill också träffa palmi :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0