3 dagar kvar!

vaknade en timme tidigare idag
stoooora framsteg , haha
men iaf , nu väntar jag på tina.
sen blir det att åka och bada någonstans med tina nygren och wille :D
vetinte riktigt vart vi ska åka , jag och nygren ville cykla till maribergsskogen.
men nejnej till ville inte tina x)
såå , vi får se vart cyklarna tar oss . haha
men jag testade att mobilblogga igår ,
och ja det funkar fan inte .
så jävla sur blir ja -.-
också hatar jag verkligen myggbett , fyfan
dom döööödar mig verkligen.
jag måste vara allergisk mot det typ , för dom blir hur jävla stora som helst.
men nu måste jag packa lite badkläder och sånt!
och tina är här typ snart :)
skriver mer ikväll ,

/ h a n n a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0