3 augusti

tjenaaa ,
låg och lyssnade på johan igår
så somnade jag , så jag vakna av att min mobil
lät för att det var dåligt med batterier kvar .
haahaha , det gjorde ont i mitt öra!
och jag måste bara säga att i det
senaste blogginlägget johan skrev ,
bilden (L)
herreguuuuuuuuud , jag dog .
han är ju så jävla snyggggggggg

Men iaf , idag blir det som sagt tina , nygren och wille.
tina kommer någongång efter 2 till mig :)
och då kallar vi väll hit nygren och wille .
hahahhahahaha , det låt roligt!
vi ska väll hitta på något trevligt :D
nygren fyller ju år imorgon så ,
då ska vi hitta på något extra kul ;)

men nu måste jag nog göra mig klar ,
bloggar mer senare ikväll

Kommentarer
Postat av: patrik ffs

det heter lät kul heter det xd

2009-08-03 @ 13:36:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0