14



14 nu då :)
Henrik palm var den första som skrev grattis :)
henrik tyckte att det var gött att han var den första ,
hahhaha :)
fast , sofia skrev egentligen grattis liiite före.
men det kom aldrig fram ;o
för ena stunden stod det att jag var offline.
sen logga jag ut och in , då stod det grattis från sofia.
hahah knepigt xd.
men iaf då var henrik och sofia dom första :)
men iaf , nu tänkte jag att jag skulle lägga mig!
har sån himla huvudvärk , inte kul!
hoppas på att få mycket pengar imorgon(jag menar idag)
fast det bästa vore nog en kamera av mamma och pappa
så jag slipper spara till en kamera -.-
men det får väll funka det med :)

/ h a n n a h

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Coolt att Henrik skrev grattis till dej! :D

Vart gjorde han det? :)

2009-08-10 @ 18:59:49
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0