11 augusti

var med tina en stund förut :)
vi blev mycket sugna på kebab.
så vi cykla hem till henne hämtade pengar
och stenskurt(tinasälskadecykel)
vi åkte till city och åt där.
jag märkte att jag inte gillar kebab längre ,
kändes ett tag som jag skulle spy , haha men det blev bättre ;)
så , inget kebab för mig mer iaf xd
sen åkte vi hem till mig , kolla kameror lite och spela fia med knuff (L)
tina tog också ett väldigt snyggt kort på mig , så jag fick garanterad
damp på henne för att hon har kvar den i sin mobil.
varje gång hon tittar på den , får hon sig ett gott skratt .
kul att veta , ellerhur ?

Någon av dom hära kamerorna beställer jag antagligen ikväll! :)




Kommentarer
Postat av: LINNEA

SV: haha, är jag förvånad? NEJ!

bäst bäst bäst helt enkelt, min lilla pojke (a)

händer ikväll? <3

2009-08-11 @ 21:24:06
URL: http://linneafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0