satelites <3



tryck på hd för att lyssna , hahah tog liiite tid för mig att fatta det .

fyfan , seriöst .
johan palm är så jävla bäst så det är sjukt.
jag sitter och gråter, my antidote får man höra ibörjan studio inspelad helt jävla sjukt bra!
och satelites borde det var som kommer efteråt , jag bara sitter och gråter.
det är nog den finaste låten jag någonsin hört!
det är så jävla läskigt att man kan bli så jävla kär i en person man aldrig träffat!
men det första man blir är ju kär när man hör underbara johan palm.
jag förstår inte om endast 43 dagar , får ja se han!
galet säger ja bara.

nej nu sitter ja å gråter igen <3 satelites .
SERIÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖST , jag vill att skivan ska komma nu tack .
vill ju höra mer av låten , OCH hela skivan!
endel folk stör sig så på att jag gillar han , men tror folk att ja bryr mig ?
han är fan den bästa , tack för din underbara musik johan.
karl viktor johan palm jag älskar dig så det gör ONT!<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0