flummmmmm

Jag har blivit utmanad av www.februaritjej.blogg.se såg jag när jag kollade in hennes blogg, rrrroligt :)

Plagg: leggings , im not johnny ramones t-shirt(likadan som johan) , och en svartmunktröja
Färger: grön,blå?,svart.
Ytterplagg: munktröja ;)

Väska:  svart väska ;d
Skor: vita skor x) hahah .ja , tygskor!
Accessoar: ingeeeeenting.
Frisyr: utsläppt.
Makeup: foundation, mascara.

jag orkar inte utmana några just nu ;d
är väldigt trött efter dansen , och då väldigt flummig av mig.
har skrivit säkert jätte mycket fel . hahahah men så är det!
nu ska jag iaf duscha , sen lägga mig och kolla på tv.
jag är sjuuuukt trött som sagt.
och snart blir ja galen , snällasnällasnälla kom ut med nya signerings datum !
nej nu är jaaaaaaag för flummiiiiiiig hajdo.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du utmanar mig, du vet bara inte om det än.

Eller jo, nu vet du.

2009-04-29 @ 22:19:38
URL: http://secondsaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0