Varför finns orientering för?


Tjo bloggen!

Jag är så jävla död just nu.
Jävla orientering som tar död på mig. Jag orientera som sagt med Andrew.
Vi var jävligt bra i år med, om inte ännu bättre. Vi gick ganska sent.
Och vi kom före folk som sprang innan oss. Vadå bra liksom?
Vi gick på 54 minuter, jag somnar snart på datorn känner jag...
Så nu ska jag lägga mig i soffan, okej jag ligger redan i soffan.
Men jag ska kolla på tv eller någon bra film och sova.
Fast jag kom på om jag sover kollar jag ju inte på tv eller film.
Aja jag får lösa det på något sätt. Shit va rolig jag är! Nej nu känner jag att
jag börjar bli övertrött. Och nu var Hannah nära på att skriva godnatt.
Men det ska jag inte göra, kram på er vi hör sen! ♥

Kommentarer
Postat av: ' - paulina alatalo

kan du fixa min header? :D <3

2010-05-25 @ 14:35:02
URL: http://jagdiggarhonom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0