Ingenting försvinner, allt finns kvar.


O J J Ä V L A R
sa jag till mig själv när jag såg statistiken.
Okej, det kanske inte är så mycket egentligen. Men eftersom att
jag trodde att det skulle vara så jävla lite eftersom jag inte bloggat
så jäkla bra det senaste så var statistiken mycket bra!
Men kommentera mer, skriv vilka ni är jag vill ju veta vilka mina läsare är :)


Men dagen har varit bra. Men den började mindre bra pågrund av att
Patrik och Nygren var otroligt jävla jobbiga kan jag tala om för er -.-
Dom gjorde mig en aning grinig, så jävla grinig. Jag hatar att vara det.
Men nu hade jag en sån jävla bra anledning till att va det.
Men till slut slutade dom att hålla på. Då blev Hannah sig själv igen, lika glad som alltid!
Roligaste idag var nog när vi spelade Fifa. Jag är en riktigt dålig förlorare.
Men jag är förjävligt bra på Fifa ska ni veta, finns ingen bättre än mig!
Även fast Patrik vann....Men jag vann faktiskt två matcher tror jag.
Så jag är bättre än honom ändå ;)

Imorgon är det ju dansuppvisning. Jag är både sjukt taggad och nervös!
Men det ska gå bra detta :D Kommer hinna med ett litet inlägg imorgon.
För jag måste kolla vad jag ska ha för kläder för jag orkar inte ta fram dom nu.
Också måste jag duscha och sånt där. För nu är Hannah för trött för sånt!
Och nu ska hon ta sig något att äta..och träna lite på dansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0