Eric Saade ♥


Dagen har varit super bra verkligen!
Mötte Cia vid kvart i elva. Vi taggade med att lyssna på Erics album
i bussen. När vi kom fram så sprang vi in till mitt i city och vi var
dom första som var där typ. Hur coolt är inte det?
Så vi satt på scenen och chillade lite. Sen så började det komma lite folk
så vi ställde oss längst fram såklart och efter ett tag kom Tina.
Och jag blev så jävla förbannad på jävla kaxiga ungar som ska hålla på och buttas hela tiden.
Va fan stå still så blir allt mycket bättre. Haha det roligaste var nog när jag sa till en
"Men va fan stå bara normalt för fan" hon jag sa det till kolla kaxigt och svara inte.
Då sa en som stod bredvid "Men vi står ju normalt, vi står inte på huvudet"
HAHA vadå huvudet? Ah jag dog, jag skratta ganska länge. Till slut våga dom
inte kaxa mer, åh gud så kul det var. Sen började några andra hålla på och inte nog med
det dom hade 232424 flaskor med loka i, och dom råkade typ välta ut allt och dom liksom
tappa allt dom höll i, åh va irriterad jag blev.

När vi hade stått och väntat i ca tre timmar så kom äntligen fina Eric Saade.
Det var så jävla kul, alla blev galna och stod och hoppa och sjöng och man var lycklig.
Han sjöng bara två låtar vilket jag tyckte var väldigt dåligt. Men ja ja det var signering
men trodde han skulle sjunga en till låt iallafall. Men han var hur jäkla bra som helst!
Och jag blev så jävla glad när han tog tag i min hand och Cias hand.
Och jäklar, killen kan dansa grymt bra och jag typ dog av hans snygghet.
Också kan han ju självklart sjunga också, men det vet man ju redan ;)

Sen var det dags för signering. Och bara dom som hade hans album fick det signerat.
Jaha tänkte jag då. Men Cia hade hans album, så jag följde med henne upp.
Så Eric var söt och signerade min mobil :) Han var jätte stressad och han såg väldigt
trött ut. Vi han liksom inte prata med honom, vilket som var synd.
Men den 1 Juli blir det nog hunnebostrand med Cia, Masquerade turnéen!
Och han kommer ju till rix fm festivalen också, inte fel det inte :D

Eric ler typ hela tiden, åh så fin han är man blir liksom glad av att kolla på honom!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0