22:56


Hej på er.
Just nu sitter jag i sängen med datorn och lyssnar på musik
och kollar på bilder från idag! Åh gud, vilken bra dag det var alltså. :)
Jag är väldigt trött nu känner jag. Sov inte alls bra i natt för jag var sjukt
taggad inför att träffa honom. Också har jag ont i mina ben och fötter
för jag stått så jävla länge. Så det ska bli hur skönt som helst att sova snart!

Helgen gick lite för fort tycker jag. Orkar verkligen inte skola imorgon.
Även fast det inte är så jäkla jobbigt i skolan nu. Förutom att jag har
kvar SO skiten som jag aldrig gör klart. Men imorgon efter skolan ska jag göra klart den.
Så då ska jag lägga mig ute och sola samtidigt som jag pluggar (y)

Blev lite besviken på min kamera jag köpte igår. Tar inte lika bra bilder
som min andra kamera. Så jag behåller min "gamla" så får pappa den nya.
Fast ja, man kan säga att vi har dom tillsammans!

Nu ska Hannah ta och sova, eller ja snart iallafall godnatt på er! ♥

Eric var så söt och råkade skriva upp och ner på mobilen, haha.


It's like that with you
Baby you know that it's true
Do you feel it too
The beat of my pounding heart
I bet it's shining through
When I'm with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0