Boys like you love me for ever


Tjena bloggen! :)

Jag gick kanske och la mig typ tjugo över elva igår.
Och jag somnade typ på en gång. Och vid tre i natt vaknade jag as pigg!
Vet inte riktigt vad det var med mig, så jag kanske somnade runt kvart i fyra haha.
Men jag vaknade och var pigg faktiskt. Så det var mycket skönt :)
Gick till skolan och hade hemkunskap första lektionen, brownies blev det.
Åh gud så gott det blev! Vi hade lite längre rast så jag och några gick till en lekpark.
Vi ville spela "bol" men vi fick nog inte va med :( HAHA sjukt kul.
Det har varit extremt varmt ute idag, och det är ju hur gött som helst.
Lektionerna har inte varit alls jobbiga, vilket som varit skönt.
HELA dagen har varit ganska skön ändå :) Har typ varit hyper glad hela dagen.
Men sånt gillar vi verkligen.

Har pluggat lite matte idag också. Och ah jag vet inte hur det kommer att gå imorgon.
Men jag känner mig lite säkrare nu iallafall, och det är ju bra! Men jag har ett pass
i skolan imorgon som jag kan plugga på. Har även en engelska diagnos som vi inte
kunde plugga på. Men det är nog inte så svårt, Hannah klarar allt bara om hon vill hihi :)

Tänkte att ni skulle få se min nya mysiga tröja som jag är förälskad i.
Och ja, jag är medveten om att bilderna är hemska. Men jag vill bara visa tröjan! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0