00:12

Förlåt för sen uppdatering, men nu ska jag berätta om min mysiga dag!


Direkt när jag och Tina hade slutat så åkte vi till ica och köpte
självklart chips och dipp. Det var ett tag sen nu tyckte vi!
Sen åkte vi hem till mig och bara satt och tryckte, lyssna på musik och halv sov haha.
Efter ett tag så åkte hon hem och sånt. Sen frågade två söta pojkar vid namn
Nicklas och Patrik oss om vi ville va. Och det är ju självklart att vi ville det!
Så dom åkte hem till mig, sen gick vi till centrum. Dom skulle köpa godis
och när vi stod vid godiset så kom det en äcklig gubbe som liksom stod bakom godiset
eller vad man ska säga och sa till oss "Kan ni inte ge mig en lakritsbåt?" Jag bröt självklart
ihop och skrattade som bara den. Nicklas sa åt honom att han får gå in och köpa det själv.
Då sa han "nej nej, det är lugnt jag har ätit snickers" HAHA sjukt kul alltså.
Men iallafall sen åkte vi till Tina, så vi la oss i Tinas säng och kollade på film
Shes the man blev det, hihi roligt film det tycker jag! :D
Jag var nära på att somna flera gånger, men Tina lyckades somna hihi.
Efter filmen blev vi alla en aning övertrötta. Jag började skratta så mycket så jag typ började
gråta. Patrik har en ringsignals sak på sin mobil och det är en som säger "bög" den tog han på
hela tiden typ så ah jag dog kan jag säga er.

Men kvällen var mycket lyckad. Tack sötisar!




Patrik hittade en kletig godis i sin godispåse. Ja, det var antagligen lakritsbåts gubben
som hade slickat på den där. Patrik och Nicklas satte självklart den kletiga godisen
på Johans näsa. Men sen satte jag den på ett annat ställe i stället, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0