When I look at you ♥


Måste bara säga att dagen har varit HUR jäkla bra som helst!
Det finns jätte mycket att berätta, allt roligt som hänt.
Men eftersom det är så mycket. Så har jag ju glömt hälften haha.
Men först var jag och Tina hemma hos henne ett litet tag.
Sen så mötte vi Nicklas,Patrik,Andrew och Kenny så vi snackade lite
med dom ett tag och så. Sen vidare hem till mig så jag fick äta och lite sånt.
Sen så åkte vi till mörmoplan och spelade fotboll med dom + Carlberg och Martin!
Och ja, det hände massa kul på fotbollsplan vill jag lova er.
Nicklas var aggresiv och otroligt taggad på att spela fotboll, så han sköt bollen
i huvudet på mig haha fyfan va rädd jag var för honom.
Carlberg ville inte ha mig i laget, han vågade inte erkänna att han egentligen tyckte
att jag var så jäkla bra ;) Jag och Martin pratade självklart om Lenni, finns ju ingen
bättre än honom liksom! Men dagen har varit sjukt jäkla bra.
Tack alla underbara personer, jag gillar er väldigt mycket och det vet ni












HAHA jag var tvungen..det här är nog världens roligaste bild!
Nicklas och hans choklad som smälte haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0