<3


Sådär! Nu har jag precis duschat och sånt där. Pratade lite med Tina förut,
hihi ja vad prata vi om tro? ;) Det får ni faktiskt inte reda på. Synd va?
Jag har typ damp just nu, jag är allergisk mot pollen. Och nu har det kommit ganska
mycket pollen, så det kliar så förbannat mycket i mina ögon och rinner i näsan.
Så det har varit ganska jobbigt idag, fyfan jag hatar det här.

Imorgon är det sista skoldagen, sen är vi lediga i fem dagar!
Så jävla gött, åh så gött. Jag tror dom här dagarna kommer bli riktigt bra alltså :D
Slutar typ halv tre imorgon.  Sen blir det att va med Tina och ja
vi ska väl va med folk antar jag :) Också måste jag och Tina reservera biljetter till bion också
för bio blir det ju på torsdag. Riktigt mysigt ska ni veta! Nej nu ska jag ta och borsta håret och sånt. Sen så blir det att sova, bloggar imorgon när jag har tid. Hoppas ni har haft en bra dag idag, för det kan jag säga er att jag har haft!



Det är väldigt synd att man ska göra såna fina miner när man hoppar så coolt!
Men ah okej...man får faktiskt ta och bjuda ibland.

Kommentarer
Postat av: C:an

bara för att jag har en sån T-shirt ! ;)

2010-05-12 @ 19:39:03
URL: http://candycaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0