Cause there is no guarantee that this life is easy


Skrev färdigt novellen förut. Och ah jag hoppas jag får VG på den.
Men det tror jag inte att jag kommer få..men man får hoppas!
Jag har nyss duschat och sånt där. Så snart ska jag ta och göra flätor
för imorgon blir det att ha lockigt hår. Om jag orkar.. haha.
Imorgon är det hemkunskap första lektionen.
Då jäklar ska jag och Julia vara mycket duktiga, våra kanelbullar ska bli bäst! haha

Går ju bara tisdag och onsdag. Sen är vi lediga torsdag,fredag och måndag.
Så på torsdag blir det bio med min underbara Tina, vi ska se på The last song.
Den filmen verkar hur jäkla bra som helst. Jag chansar på att jag och Tina kommer
grina sönder på bion haha. Men det ska bli hur mysigt som helst ♥

When I look at you I see forgiveness
I see the truth You love me for who I am
Like the stars hold the moon Right there where they belong
And I know I'm not alone

Yeah when my world is falling apart
When there's no light To break up the dark
That's when I I look at you...



Kommentarer
Postat av: Linda johnson<3

haha, älskar texten!

om du såg på min bdb ;)

2010-05-10 @ 22:51:07
URL: http://lindajohnsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0