Signeringar & Konserter


Nu måste jag berätta en sak. Jag har ändrat uppfattning helt och hållet om
den där Erik Saade. Jag verkligen ogillade honom när han var med i melodifestivalen.
Jag störde mig på alla som var galna i honom, för jag fatta inte vad man såg hos honom.
Okej..Manboy är fortfarande en dålig låt. Den akustiska är mycket bättre, den funkar
faktiskt att lyssna på. Men när jag hörde lite låtar från hans album andra gången då
tänkte jag "Va fan han är ju riktigt bra"

Så den 30 Maj ska jag och Tina se och träffa Eric Saade! :)
Ska bli kul, älskar verkligen att gå på konserter och signeringar och sånt där.
Men finns nog inget som slår johans konserter och signeringar.
Men men, det är kul att få uppleva och se mer folk osv.
Haha ska bli kul att se galna skrikande fans, eftersom jag vet hur det
är att vara ett sådant :) Och då syftar jag ju självklart på Johan!




Och den 12 Juni blir det ju att se Salem al fakir! :D
Hur jäkla kul som helst. Är så himla taggad så ni vet inte!
Lilla gulliga Salem, charmig som bara den. Och hans låtar, fan så bra dom är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0