Salem al fakir (L)

VET NI HUR JÄKLA GLAD JAG ÄR JUST NU?
Jag brukar ju vara inne på Salem al fakirs hemsida och kolla lite.
Men nu har jag inte gjort det på ett bra tag. Men jag var inne på nyheter24
och klickade runt lite. Så såg jag att det stod "salem åker på turné i sommar"
det visste jag ju att han skulle göra. Men jag visste inte att han skulle till Karlstad.
Så när jag såg det så blev jag så himla glad, åh så glad jag blev.

Så den 12 Juni ska Hannah se Salem! ♥
Och Tina ska jag tvinga med mig, men jag tror hon vill med så hihi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååj, Vet du om det kostar något elr så? :D

vill självklart se han! :DDDDD

2010-05-14 @ 00:18:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0